Monday 24 September 2012

per-jimba-an bersama kanak-kanak istimewa n jenazahh..erkk??-.-''


asalamualaikum..
u olss!! memandangkan mak bakal mem-bz-kan diri ngan keje-keje berpindah-randah bagai kan..soo mak pom mengambil kesempatan dalam kesempitan di kala malam menjelang nie tuk menaip pape yang patut..okess??

about last week rasa..kalau xsilap laa..kami de memajukan diri ngan menganjurkan Kursus Pemurnian Ibadah & Pengurusan Jenazah..overall pasal ibadah pesakit, adab ngan pesakit n yang paling besh pengurusan jenazah laa..superbb!! bersama mokcik Tie yang klasik n sastera..beshh!! soo pada korang-korang yang kat luar sana..aku sangat mengesyorkan program nie kat korang..ley laa belajar pasal pengurusan jenazah nie..then t ley me-aplikasi-kan sendiri jenazah keluarga korang..insyaAllah..;))


penceramah kita~

nie laa mokcik Tie = bidan kampung yang rockk!!

model pada hari ittew yang menginsafkan diri..uhuu



AJK yang terlibat;)

tu dia..eheh..di sebabkan banyak benda aku nak cerita..soo aku juz wat sinopsis jex..nak cerita penuh ley datang jumpa aku k..de pitih..ley sembang kedai kopi dulu k..ahahahaxD

n fyi..hari nie merupakan hari pertama kami berpraktikal..n alhamdulillah..jadual kali nie xde laa buhsan sangat cam selalu kan..kitorang de main lawatan-lawatan, g wad mental, main ngan kanak-kanak istimewa..fuhh!! bukan da se-ronok da..ber-ronok-ronok laa kali nie per-jimba-an kami..ahahahaxD..ayat yang diambil dari seorang YB yang sengal..ngee^____^

n tuk hari pertama..kami disuruh bermain ngan kanak-kanak istimewa...








hari yang agak penat..melayan telatah mereka-mereka nie..ehee..terpikir adakah perasaan ini sama camne ibu bapa yang menjaga mereka nie?? emm..maka bersyukur lahh..alhamdulillah..

alamakk!! time malam-malam ginie laa banyak benda nak bebel kan..adoiyai..ahahaha..i can't help it..hehehe..btw aku nak promo satu sketsa kot, ke short movie gitu laa..korang ley laa g kat link nie yee..

then..tetibe aku terkena thought-block..eheh..memandang c bantal mucuk aku da memanggil..makanya beta ingin beradu dulu..ohh yeahh!! sok kami berjimba-jimba kat Rumah Orang Tue AMBS plak..annyeong~ wish we lux k..winkk3!! ^,^v


p/s: ingin membuat sebanyak memory yang mampu sebelum kembali ke jalan asal;))






www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment