Thursday 16 February 2012

to all my pren~!! gomawoo~ =3



asalamualaikum..
hari nie Badat melalui hari-hari yang sangat bz..bz mengalahkan PM..PM pom xde camnie tau..huhuhu..can u imagine 9 asemen nak hantar dalam mase seminggu dua nie?? woa!! sangatlah de bomm!! memang meletup-letup laa kepala kitorang nak pk lepas nie..heh -.-'' dugaan~




instead of mengeluh.. [ walau aku selalu gak mengeluh..heh ] aku berasa amat bersyukur..i mean sangat-sangat-sangat bersyukur..dengan nikmat yang ade sekarang nie..nikmat mak ayah yang bagi dorongan tuk terus berjuang..keluarga sederhana yang bahagia..penuh asas agama..walaupun keturunan dia yang nie cam agak noty-noty..heh..Alhamdulillah..





bersyukur atas nikmat kawan yang telah diberikan..kawan yang mampu menjadi pelangi tatkala guruh mengilai-ngilai..mampu menjadi badut dikala diri cam budak baru hilang bbear..mampu menjadi Einstein saat otak cam Charley Champlin..heh..Alhamdulillah..















n also xlupa gak atas nikmat kebaikan, keburukan, kesihatan, kesakitan, kesedehan, kegembiraan dan segala ke-an yang boleh dan mampu disambung kan.. [ bub aku malas nak taip..yet still taip lagi -.-'' ] Alhamdulillah..




soo wat masa skunk nie..selain Dia..family first then my fellow friend..heh..entry nie sebenar nye tuk korang gak..thnx lots-of-the-ring ;-

  • bub daftar diri dalam friend list aku..
  • bub sudi gosok-gosok kan tangan aku dan menghulurkan gula-gula bile aku ngantuk dalam kelas..
  • bub berkepit ngan aku bila aku perlu di-kepit-kan..
  • bub terima [ or not ] angin monsun timur selatan aku melanda.. [ sory~ ]
  • bub sudi memaapkan kesengalan, kemengongan, ke-pelupa-an, ke-noty-an aku..
  • bub sudi membahan aku tatkala aku perlu dibahan.. [ erkk?? ]
  • bub sudi menjadi bahan aku tatkala aku perlu mambahan..heh
  • bub sudi bersabar ngan mizz unperfect yang xbape nak human being nie..
  • bub sudi menghadapi tragedi bersama-sama ngan aku..
  • n segala sebab musabab yang patut / xpatut dipikirkan..


n tats it..walau aku seorang yang agak moody [ sometimes ]..yang clumsy..emo terlebey cam orang peroid hari-hari jex..mulut pot-pet-pot-pet jex keje..kepala mengong banyak sket..pelupa..n soo on laa..u ols noe me better right..bt aku juz nak cakap..gomawoo~ jeongmal gomawoo~ =') bersyukur de kawan cam korang..walaupun quite sometimes aku wat somethings yang meng-annoy-kan..either consious or unconsiously..mungkin de sebab tuk aku bertindak sedemikian..mungkin tanpa aku sedar..mungkin de yang pikir sebaliknya..walaupun korang panggil komondo ke, jantan perkasa ke..aku xkesah..janji dalam hati de gelongsor.. [ xde kene mengene ] hahahaxD



p/s: ok!! chalobette!! lantak p laa orang nak cakap pe pom..janji itu adalah aku..dan aku adalah terbaik!! [ tiru ayat pakcik!! ahakx!! c(; ]


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment