Friday 3 February 2012

bebel session~ mumbling..khas tuk jodoh ku!! lalalaa~ xp



asalamualaikum..
annyeonghaseyo..sedang menghabiskan sisa-sisa masa isolate ku..dengan mengadap lappy berjam-jam menghabiskan cerita Playfull Kiss yang da bape banyak kali ulang daa..ohh~ sangat membosankan..tapi tetap xjemu tengok Baek Seung Joo aku tu..sangat cool..hohoho~ [ cair-meleleh~ ] lepas tengok cerita tu rasa cam nak kawen awal jex..mula lah berangan lepas nie cik Badat oii!! hampehh!!




well..tika malam menjelma..tepat pukul 12 malam..maka tamatlah sesi isolate Badat..wohoo!! freedomm!! 3 hari duduk dalam bilik tanpa keluar..cam tahanan perang pe nta..seksa zahir batin aku..heheh..


anyway..semalam result exam da keluar..Alhamdullilah..de peningkatan..xde la cam sem lepas kan..bt still xmemuaskan..serve u right Badat..time exam sempat lagi wat movie maraton lah segala bagai..main-main lagi..heh..xpe-xpe..gamete lagi yee!! btw congrate pada yang dapat DL tu..jeles-jeles!! -,-




ehemm!! nak wat ucapan sket..khas tuk jodoh aku..xkesah siapa anda..n kat mana anda tercampak..saya xtau saya kenal awak atau x..hope awak baik-baik jex kat sana..ermm..nebes la plak kan..heh -.-'' bt awak..saya selalu doa kan..awak adalah jodoh saya yang terbaik dunia akhirat..n saya akan cuba jadi yang terbaik tuk awak..tak!! saya nak kita cuba yang terbaik tuk melengkapi antara satu sama lain..saya xperfect..saya tau awak pom x jugak..tu lah tujuan nye kita bersatu..chewahh gitu..haha..ok lah awak..hope awak da bersedia bila awak jumpa saya nanti k..insyaAllah =)


*nie semua penangan cerita Playfull Kiss..
kawen jex keje ko Badat!! grr!!


p/s: mood: sangat epy!!! yeeppiiiiii!!! hahahxD 

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment