Tuesday 31 January 2012

ILI virus?? ohh!! tidakk!!!



asalamualalaikum..
ehemm!! news from Badat --> Badat telah di-diagnose-kan having ILI fever..adoi~ bagi sesiapa yang xtau ILI aka influenza-like-illness tu..korang klik jex lah kat cinie..bub aku malas nak tulis..hehehehe [ kepala berat bt tangan gatal nak taip gak -.-'' ] n for the first time..aku dapat mc + kene isolate at least 2 meter dari orang.. [ da cam pembawa wabak pe jex -.-'' ]





perasaan aku?? agak-agak korang?? ermm..perghh!! sangat besh lah kot..rasa cam aku cuti honeymoon tanpa partner..heh..agaknya camnie lah kot rasa orang yang selalu kene isolate tu kan..dah lah kene pakai mask..turun cafe pom xley..alahaii~ sangatlah teruk Badat eyh..




aku nie jenis yang susah demam..kalau ikot scientific nye..antibody kuat lah katenya..bt hakikatnya kuat kejadahnya camnie..nie baru demam  sket jex da jadi camnie..haiz~ n time-time camnie lah aku agak menyesal sebab tinggal jauh ngan family aku..kalau  de kat rumah..ahhh~ heaven kot..hehehe


anyway..semalam besday ida..soo kitorang plan nak celebrate as simple as possible..menu dia;-

  • waffle brand nta-pe-nta..
  • gula-gula masam..
  • coco crunch..
amacam?? simple x?? hehehe..tu pentingnye ke-kretif-an masing-masing..hehehe..btw not too late..epy besday idaa!! heh..


p/s: alamat tidow jex lah kerje aku..xpasal-pasal da risaukan pakcik Bakri..haish!! -.-''

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment