Wednesday 4 January 2012

bebel session~ tragedi jalan raya..rakyat Malaysia?? hampehh!! -,-''



asalamualaikum pals..ollaa oberto~  ◠◡  hahaha..[ pe aku cakap pom aku xtau ] mood aku hari nie agak gumbira..why laa Badat?? first..pakcik Bakri da stable dari asma attack dia malam semalam..  [ sumpah aku risau gilew..da la jaoh..fuhh~ ] n second..aku alami 1 tragedi januari yang sangat adventure + cool~ huhu..semuanya gara-gara somebody..kalau xkuar hari nie..xjadi der benda-benda ginie..huhu..thanx a lot awakk~ ◕‿◕


well..again..its Badat kan = trouble maker..kalau keluar xjadi pape memang xsah lah..hari nie again tragedi yang sama berulang..bt this time worst..heh..u noe what?? boleh plak kereta aku  [ sewa lah ] stuck = mati tengah-tengah jalan raya..+ kat traffic light??  [ seriously lepas nie muka aku memang tembok gilew -,-'' ] worsen!! selama setengah jam lebih kitorang kat situ..masyarakat Malaysia yang lalu lalang hanya mampu menjeling-memandang dan tersenyum manis kat kitorang..what the heck?! seriously..where is ur moral values as in berperikemanusian, tolong menolong all that?? adakah masyarakat Melayu-Cina-India Malaysia sudah pupus sikap perikemanusiaan di hati mereka?? adakah ngan memandang-menjeling dan tersenyum dapat memberi jampi serapah yang secara tidak langsung dapat menghidupkan enjin kereka kami yang mati?? ke salah kitorang sebab xbertanya dan meminta tolong dahulu?? heh..lu pk sendiri beb.. ~.~!


bukti!!




candid serabut azam..heh


Allah tu maha adil..n datanglah seorang hamba Allah yang menghulurkan bantuan sedaya upaya mereka walaupun dorang xtau pape pasal kereta..thnx soo much..we appreciate it..at last owner kereta tu sampai..n the rest is history..


ohh yeahh!! 1 thing about the car owner..sumpah superb cool guy~!!! wee~ xtau lah bagi korang kan..bt bagi aku dia sangat cool sebab ;-

  • first..he is a car racer!!
  • owner kepada kancil turbo full modified ngan gadget-gadget dalaman yang sangat cool..
  • n walaupun dia camtu..dia seorang ustaz!! [ segan aku..hee~ ]

*gambar hiasan semata-mata


well..Badat xtau lah sangat pasal kereta nie kan [ eer~ bukan memang xtau pape ke?? -.-' ]..bt still aku memang sangat minat pasal modified kereta, driff, car racing semua tu dari kecil..cuma aku rasa ia terlampau complicated tuk aku paham all the physic and chemistry sesebuah kereta tu jex..hampeh~ =.=''

de sape nak hadiahkan aku benda nie?? =)

rancangan kami tuk melepak-lepak dan menghayati keindahan sunset kat pantai musnah disebabkan tragedi nie..at the end of the day..kitorang xnyesal..sebab kita mungkin perlukan hujan berkali-kali sebelum menemukan pelangi kita kan..ermm..bak kata Azamah..walaupun banyak kali kami terkena benda camnie [ especially aku laa ]..still xsemua orang berpeluang..mampu ke korang?? soo go!! go!! go!! Badat!! alami experience camnie sebanyak mungkin..n enjoy the moment..because u are the one whom lucky to have all this..


tuk versi full kelik link bawah nie;-
*cerita yang disampaikan agak propa bt give a claer pic bout our day..hee~=)

p/s: lepas nie nak carik laki yang kaki driff la plak..hee~ ceit!! udah-udah berangan  laa Badat..hahahaxD

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment