Friday 13 January 2012

special dedicate to my married buddy =)



asalamualaikum..heyy yoo!! whats up?? huhu..skunk nie musim bukak sekolah..seronok tengok kanak-kanak riang g sekolah pepagi bute tu..orang sekolah..aku cuti..hehehe..bt at the end..tercampak balik u awal n nothing to do.. [ disebabkan masalah teknikal ] adoiyai~ seteres tau x?? @.@!


one great news!! 


one of bestie aku da kahwen.. waaaahh~!! ◠◡◠ 
sangat teruja..n dia xajak aku [ walaupun tau aku da de kat KL time tu ] dengan alasan segan.. [ erkk?? boley terima ke?? ] grrr!!! -.-'! puas 1 malam tu aku bebel kat dia..nie kalau aku jadi makcik dia wat perangai camnie lagi..aku toin-toin dia jadi lempeng [ muka serious! ]..so as a punishment..no wedding present for u..ok?? deal!! c(;




anyway buddy..seriously i'm glad for u..at last..bergaduh-gaduh, bercakau-cakau korang kawen gak kan..huhu..xsangka..teringat plak zaman sekolah berangan-angan nak kawen..huhu..soo as we expected..ko yang kawen dulu dari kitorang..hahaxD aku yang berazam nak kawen tahun nie..ko yang kawen dulu..hiyakk dushh3!! [ muka pervert + gatal + miang gilew!! hahaxD ] xpe lah..janji selamat..nak letak gambo xdapat..so hope t ley la bagi aku anak buah yang tomei-tomei k..kekal sampai mati..bahagia dunia akhirat..bina keluarga yang diberkati Allah..ok?? t kenduri jemput lah aku [ kalau x aku majok lagi!! xD ]..


ok!! tukar topic jup..time aku kemas bilik ary tu..de terjumpa 
' Buku Biodata ' zaman sekolah dulu..korang de x?? ala yang soh membez-membez korang tulis biodata dorang kat dalam buku korang tu?? ingat x?? bila baca balik teringat nostalgia dolu-dolu..heyy!! u laa..my old fren..i miss u tau!! huhu ^.^v


koleksi buku biodata aku


miss foong..my fav primary school teacher..













nie antara page yang aku sempat tangkap..jangan tanya aku pe maksud semua tulisan cina tu..bub aku da lupa  camne nak baca..n nak cakap pom gagap da..ok?? [ hampeh punye Badat!! ] 
bak kata Abot --> tinggal jangan lepaskan.. tinggalkan semua kenangan bersama xbermakna kita melupakannya..biar kita jauh asalkan semuanya bersemi dalam jiwa..n last..sebab kenangan tu juga lah kita akan bersatu..n mungkin sebab kenangan tu lah yang buat kita terus berani melangkah ke hadapan.. [ fuhh~ bila Badat berpujangga~ ahakx!! ]


p/s: menitik air mata aku bile tau news tu..hee~ means Badat da start melangkah ke alam dewasa..start tengok membez sorang-sorang kawen..huhuhu;p

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment