Saturday 31 December 2011

2011 vs 2012~!!



asalamualaikum..how wow u doing?? [ speakong plak aku..hee~ ] soo its new year!! finally~ pe yang korang rasa?? aku?? macam-macam yang aku rasa..rasa cam masa cepat jex berlalu..rasa cam cepat sangat aku da dewasa..rasa bersyukur sebab masih berkesempatan tuk hidup [ alhamdullilah..sempat taubat lagi ]..rasa cam tanggungjawab aku makin banyak..n yang paling penting..rasa cam nak kawen da..hee~ [ muka gatai~ ]



1 thing.. Badat da 20 tahun hidup!! alahaii~ rasa cam da tue plak no tu..hee~ aci x kalau aku cakap rasa cam baru semalam aku kuar dari perut mama ros?? hahahaxD..nampak benor penipunye yee..hee~



sepanjang 2011 nie..banyak benda yang berlaku..yang paling happy..yang paling sket..paling sedey..n paling serabut..rasa happy ble orang sambut besday aku..thnx guys~ walaupun 'cake' aku dari roti bun coklat yang ber-aising-kan choki-choki kan..hee~ sweet~ ◠◡trip bersama geng-geng kanak-kanak riang [ de jex benda jadi..hee~ ]..every sweet moment with my buddies..dapat balik rumah setelah berbulan-bulan kat cinie..ahh~ heaven!! [ rindu woo~!! ] n last perkara ngan dia..had him for celebrated my besday n our aniversary..for everythings that make me happy..thnx a lot..^^b


teringat plak masa dolu-dolu..imbas muka jup~ 











sangat sedey n sket..ble bergaduh ngan pakcik Bakri [ sory anakmu nie terlalu degil..chewahh!! ahakx!! ] tersket kan hati banyak pihak..sory guys ..result yang agak merundum..adei~ prob ngan adik aku..n yang paling meninggalkan kesan sampai sekarang..kehilangan orang yang kita sayang..hurmm ┱.┲





serabut kepala..memikirkan hala tuju diri..chewahh!! haha..me-manage-kan program yang bermasalah..menyerabutkan kepala ngan benda-benda yang x berpekdah.. [ tu yang ting-tong sokmo tu..hee~ ]


*gambar xde kene-mengene~









n ble time tahun baru jex..soalan yang paling stereotype yang orang akan tanya..pe azam korang tahun baru nie?? heh..cam xde soalan lain da..haish!! azam tahun baru aku..aku nak kahwen!! hahaha.. [ dengan muka pervert..hee~ ] mati aku kena kejor ngan pakcik Bakri..n of kos lah..nak abis kan study aku nie..rasa cam da lama bt still xabis-abis lagi..heh..sangatlah skema bila aku jawab camtu kan..soo aku akan jawab ngan jawapan yang agak hampeh --> aku sendiri pom xtau sebenarnye..haha..just follow the flow..agak xberwawasan lah..bt de aku kesah?? -.-''

pemberian paling speial tahun nie =)


so at last bt not least..hope this new year membawa 1 hikmah yang besar wat kte semua..Badat da masuk 20-an..so kena lah ubah perangai kan?? hee~ i'll try jadi dewasa sket!! yeahh!! hekk3!! [ muka penuh semangat!! ] eer~ boley ke Badat?? ~.~'

p/s: yeahh!! Badat da beso..maknanya banyak benda da nak kena pk da..haiz~

www.tips-fb.com

3 comments:

  1. kdg2 aku trpikir siApakah kanak2 riang itu....uurrmmm?????

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. bongok atieq!!! spe pervert skunk hahh??grr!! bhahahaxD

      Delete