Thursday 8 December 2011

ombak rindu trip~!!



asalamualaikum..dan selamat sejahtera semua..hahaha.. [ intro yang sangat formal..heh ] well..banyak benda yang aku rasa recently..rasa bersyukur..sebab akhirnya aku da go through as a university-student selama setahun setengah da.. [ unconsciously ] rasa happy..atas semua nikmat yang aku dapat selama aku hidup nie.. [ Alhamdulillah ] rasa rindu..akan kenangan-kenangan masa lampau.. [ sumpah aku rindu sangat ] rasa sedih dan bersalah..atas segala kesakitan, kesalahan yang aku da wat.. [ soo sorry ] n bla-bla-bla-bla..its kinda un-describe-le feeling..ok!! conclusion nya --> Badat tengah ting-tong!! [ as simple as that ] c(;


so oleh sebab nak release kan segala apa yang aku rasa..kami telah menganjurkan satu trip ke Dungun aka Mesra Mall..dengan satu misi..iaitu 
OMBAK RINDU MOVIE..hahahahxD



perjalanan ke sana dalam dua jam..n as usual..kalau xde benda jadi memang xsah lah kan..heh..tragedi memory open air yang agak memalukan tu..adei~ believe me..u doesn't want to noe it.. -.-''


antara perkara-perkara sengal yang kami lakukan ;

  1. berkaraoke / melalak aka me'nyumbang' kan lagu selama 2 jam.. [ kesian anak tekak aku ]
  2. movie time --> Ombak Rindu [ atas masalah teknikal budak belakang..xde feel da..haish~ ]
  3. mencapap di depan orang ramai [ well..kami kan pelancong tempatan..ahaks! tebal muka beb ]
  4. berhenti tepi jalan semata-mata nak tangkap gambo scenery Petronas Kerteh..

so that its..the rest is history..layan jex laa gambo-gambo sengal kitorang nie k..hehehe


makan time~!!


ok!! nie bakal rokers Malayan versi Malpun [  Malay+Jepun ]

karok time~!!

memory bawah pokok..hee~



before bertolak balik

erk?? no komen..heh

scenery malam petronas tu


sem nie banyak sangat berjalan-jalan makan angin..hehe..my second trip..mission completed!! nie baru nama nya enjoy..ahahaha..hope next time lagi besh..^^

p/s: haiz~ bila lah Badat nak kembali betul..adoiyai~ -.-'

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment