Tuesday 13 December 2011

merepek-ing~!! lalala~


asalamualaikum..hey..just come back from hospital..fuhh~ tersangatlah penat..well..berpraktikal kat wad 6A = multidisciplin ward [sape yang pernah pergi HSNZ tu tau lah kot ] ..sangat lah menguji tahap kekentalan fizikal dan mental..tadi jex da de 10 dressing [ aka cuci luka ] ..semalam 13 dressing..perghh!! memang agak busy lah..


tengah lepak-lepak dalam bas tu ambik mood nak tidow 
[ sleepy queen lah kate kan..ahakx!! ] .. suddenly..aku terfikir pasal something..n setelah di tolak-bahagi-tambah-darab-square root segala bagai..i've decide..
i am going to move on!! 
paham x?? i not going to wait for u..kalau de jodoh de lah..ok? ;)

semalam wa nak tukar background blog wa..n setelah wa carik-dan-carik-dan-carik..n nie lah hasil dia..heh..aku tau dia agak ke-girlly-geli-an..bt what to do?? da xde yang kena jiwa wa la beb.. [ ceit!! cerewet cakap jex lah..sengal!! -.-'' ] xcaya korang cu tengok.. [ eleh Badat..yang sekarang pom same jex..hampeh jex..adoi~ ]







heh..aku tau dia agak comei di atas..n perlu di highlight kan di sini..aku x suke pink..n aku xpaham kenapa benda yang comei = kiut miut semua mesti ada unsur pink..wat lah warna biru ke..memang kompom aku borong nyee..hahahaxD


kalau korang berkenan..sile lerr jenguk-jenguk + melamar kat page nie ye..huhu;)

p/s: kalau aku pakai benda warna pink tu..samada aku terdesak..atau ngah buang tabie lah tu..ok??hee~ c(;

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment