Friday 9 December 2011

style time~!! hair perm using bag paper!!



hey..asalamualaikum..semalam gene hormone keperempuanan [ oestrogen ] aku meningkat tinggi kot..hahaha..sebab?? tetibe jex aku bukak salon..dan me-salon-kan rambut mangsa-mangsa aku..muahahahaxD [ well..salah satu cara nak melepaskan ke-tension-an di kepala..hee~ ] 


oleh sebab itu..hari nie aku nak promo 1 teknik hair perm..yang agak mesra alam n menjimatkan kos..iaitu hair perm by using bag paper!! hehehe..soo barang sesiapa yang berangan-angan nak de rambut ala-ala rocker atau Alleycat or ahjuma ke dan seumpama itu..boley la try.. [ believe me..i've tried..hehehe~ ] sebenarnya da agak lama da benda nie aku jumpa..n maybe aku jex kot yang ketinggalan zaman baru nak try..hehehe..





soo..tanpa membuang masa..korang tengok la video nie yee..then pandai-pandai la try..ok??^^




sebenarnya banyak lagi cara lain..korang ley la utube search k..soo selamat mencuba..ok?? ;)


p/s: risiko tanggungjawab sendiri k..jangan korang terkejut kena heart attack lepas bukak tu da..hee~



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment