Sunday 25 December 2011

merapu-meraban~!!


asalamualaikum..ya habibi ya maulana..setelah membaca semua post-post aku terdahulu [ xde keje la tu namanya -.-'' ]..i noticed i thing  =  selalu gak Badat jadi tingtong kan..hee~ ye la kan..hidup nie xselalunya happy jex..kalau happy jex..kita xkan appreciate masa sedey kita..bahasa kasarnya --> xsedor diri le tu orang kata..hehehee..c(;

hari nie aku terima 1 khabar yang agak mengecewakan bagi pihak keluarga kawan aku..n aku turut empati..hope keluarga dorang akan tabah menghadapi ujian ini k..aku de baca 1 blog..dia cakap..kalau benda nie jadi..ibu bapa perlu muhasabah diri balik..wat solat taubat..then baru fikirkan tndakan kita..insyaAllah korang kuat nak hadapi semua nie..ingat Dia xkan bagi satu-satu ujian kat kita..unless kita cukup kuat tuk hadapinya..banyakkan berdoa n dekatkan diri pada-Nya..ok??  


‿ ⁀




n yeahh!! i did dreaming bout him again..apasal lah dia suka menyemakkan diri dalam mimpi indah aku?? heh..sok besday dia..ermm..nothing much to say..

p/s: demm!! i miss him!!

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment