Sunday 1 January 2012

bebel session~ my first day of 2012 --> hampehh!! -.-''



asalamualaikum..ollaa~ haha..pejam-celik-pejam-celik-terkebil-kebil..da sampai tahun 2012..sekejap jex..ermm..teringat plak dolu-dolu de cite orang puteh --> 2012..konon nya kiamat pada tahun 2012..hehh..alih-alih kita hidup molek jex sampai 2012..ermm.. “Dan sesungguhnya hari kiamat itu pastilah datang, tak ada keraguan padanya...” (QS. Al Hajj, 22:7)..sesungguhnya kiamat tu pasti..n hanya Allah SWT yang berkuasa mengetahui semua itu..so kita sebagai hambanya hanya perlu membuat persediaan dengan memperbanyakkan amal kita..xperlu nak caye sangat ngan teori om-puteh tu..ok?? ◕‿◕



disebabkan hari nie first day 2012..aku telah memulakan hari aku ngan kejadian yang agak hampehh..heh..well..Badat kan..trouble maker..adei~ semuanya gara-gara tilam yang terlebih empuk..ditambah pula dengan cuaca sejuk mendingin membelai tubuh..bantal kecik yang teramat gebu untuk dipeluk..mengulik mimpi fantasi yang indah..fuyoo!! perghh!! kalau aku ambik sastera nie mesti A +++ kan?? hahaha..xD [ erkk?? sangatlah geli bila baca balik..heh -.-''



n natijahnya..aku terlepas bas tuk pergi praktikal..hehh..sangatlah hampeh!! ~.~! ingat nak ponteng..at last aku tau yang grup aku sorang jex yang datang..yang lain pom terbabas gak..haha..om-puteh kata..great mind think alike..mampu ke kau dapat grup membez camnie?? bangga mak lah sangat..haiz~ -.-'' 


so that its..my first day new year..haha..naseb baik clinical instructor sporting..xpe..bukan selalu pun..xtaulah korang nye camne kan..heh..


p/s: cepat lah abis minggu nie..nak baliikkk!! bowsan da praktikal lelame..adoiyai~

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment