Sunday 29 January 2012

my new pet~!! tetweet~ ahahaxD



asalamualaikum..
al-kisah keburungan yang ber-tweet-tweet..ahakx!! xD well..kisah nya simple..aku baru bela burung nie hari nie..sumber inspirasi daripada Apitto Taichou..heh..walaupun da sekian lama orang sebok ngan burungnya yang ber-tweet sana dan ber-tweet sini [ kira nie kes ketinggalan zaman lah kan..heh -.-'' ]..still hati aku xterbukak tuk bela benda alah nie sehinggalah sekarang..da de muka buku cukup lah kan..nak de banyak-banyak bukan nya terjaga pom..yee dakk?? hee~ -‿-



soo pe tujuan aku bela natang nie aku pom xtau..walaupun function dia sama jex cam mukabuku tu kan..n harap pasnie xde lah natang nie bising sangat ber tweet-tweet xkenal siang malam kan..hahaha


tetweet masa tue xD


ohh yee..tujuan aku wat entry nie [ setelah merapu-merapan di atas ]..aku nak isytiharkan yang Badat da de twitter jex..heheheh..follow lah yee..heh
MecsiBadat

*kan da cakap Badat memang sengal!!!
jangan layan sangat dia tu..xD


p/s: berlari-lari hidung aku meleleh xberhenti-henti dari tadi..adei~ penin-penin..@.@''

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment