Wednesday 25 January 2012

CNY holiday~!! Idaa down to KL~!!!



asalamualaikum..
fuuu~ akhirnya aku menjejakkan kembali kakiku ke bumi Unisza nie gop..heh..basically sem nie cam agak xberapa nak strategik lah..why la Badat?? bekoz cuti dia rapat-rapat..soo setiap kali nak balik tunggu bas tu cam xbape nak feel lah..da tu asal ko g balik gak Badat oii?? sebab ske t aku lah..sebok pesal?? adei~ -.-! [ monolog dalaman yang xbape nak dalam..hee~ c(; ]


btw Epy Chinese New Year to olss ok?? cuti CNY tahun nie lain dari dolu-dolu..bub aku import sorang dari Perak lepak sekali ngan aku --> Idaa kome!! wee~ ^。^v besh3!! walaupun trip kitorang hanya sempat menjelajah dari 1 mall ke 1 mall dalam masa 2 hari 1 malam jex..kira cool what..n FYI kami berjalan kaki yee..ok!! tipu..kami naik LRT, Monorail semua tu..bt still most of time kami jalan kaki [ sampai naik inflame aku nye kaki + rasa nak patah yang menyebabkan nak guna wheelchair jex pasnie..errkk?? hyperbola sangat ke?? heh ]


tempat yang kitorang terjah ;-

  • Berjaya Times Square
  • Bukit Bintang + Sungai Wang
  • Pavilion
  • Rumah ikan daratan aka Fisha
  • Jalan TAR


cam xde tempat lain jex kan..heh..tu jex yang sempat jex pom..lain kali bawak tempat lain plak yee..huhu..n sebagai tragedi-xboley-bla hari tu..terbeli seluar yang da reput kain nye..yang plek ny aku sorang jex kena..membez aku xkena plak..heh -.-''
n the rest is history..korang layan jex laa pix nie..;)


Badat versi gumuk!!

cam laki bini da aku tengok..heh


sticky candy yang comei~
beg shoppin ida bertimbun~


afiq emran yang comei~

nie plak anak sepupu comei aku gak..aqashah!!

last day before balik cinie..aku terjumpa 1 gambor yang membuatkan aku agak ke-mengong-an sambil menjerit-jerit kat atas sofa [ bub aku duk atas sofa time tuu ]..heh..membuat hatiku bertanya..kyohee?? otoke?? huuaargghhhh~!! T>T

p/s: seyesly..take a great care of ur self k..i'll hunt u back..just wait for me to come!! ok?? [ penuh bersemangan + nekad ]

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment