Sunday 24 March 2013

motipssless post~!! xD


asalamualaikum..
ehem3!! rasa malu plak nak taip..alahh^haii~ almaklum lah da lama tak menonjolkan diri kan kat cinie..berhabuk, berkarat da benda ala nie..hahaha..kepada fanatik fan belog aku nie..maap~ maap~ kepada anti-fan aku..mesti korang serabut kan..bhahahahxD [ ayat hottss-sh*tss-giloss-bajetss ] ahahahxD

kalau dalam interbiew tuk retis-retis yang menyorok n baru dijumpai..soalan cliche yang akan ditanya ialah seperti berikut:-

Lama menyepi..apa cirita??
well..macam biasa lahh..hidup cliche seorang student nurse..practical, naik bas, turun bas, bangun awal-awal pagi, mengendeng ngan buku log..ohh yeah!! sekarang ditambah dengan management wad..last sem da kan..2 kilo beb berat turun..baru 2 minggu kan medical wad..kalau kat surgical tak tau lah aku kan..haiz~

n again..hari nie aku naik bas lagi..berpindah ke Kelantan plop..menghabiskan sesi management aku di HUSM..penat ehh jadi nomat..eheh..bersabarlahh hati..tinggal 3 bulan lebih jex lagi..hekk3!!

n fyi yee..che Badat da meninggalkan zaman-zaman pemerintahan NSC atau apa-apa aktiviti yang seumpamanya..dan saya amat berbahagia hidup tanpanya..wohoo!! no more miserable life!! muahahaha 3xD

alhamdulillah..Dia memakbulkan doa aku..mungkin berkat doa..mungkin juga sebagai ujian..emm..walaupun jauh lagi..hope it will last till Jannah..aamiinn..

-the end-


*if korang tertanya pe motips shangat post aku kali nie..jawapan nye ialah motipsless!! ahahahaxD



p/s: kawalan diri yang amat tinggi serta persediaan itu perlu demi barakah masa depan..in syaa Allah ;))

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment