Sunday 13 November 2011

my new boyfriend~ ^^,



asalamualaikum..hey..today's hot topic..yeahh!! i've move on..huhu..well..we did meet n a lil bit chitchat then we fall in lap together..haha..tau la ayat dia sangat lah klise kan..bt de aku kesah?? janji aku happy..wink3~!! ^^v




ok!! cerita nye camnie..time aku g jalan-jalan kat Mydin, Terengganu nie..dengan membawa beg plastik yang sangatlah banyak.. [ well..i'm a clumsy person..hehehe c(; ] then terlanggar lah mamat nie..erk?? no!! mamat nie yang langgar aku..abis jatuh semua barang aku..demmit!! fuhh!! bersabor lah ye wahai Badat..sesungguhnya dia sedang menguji kau tu..haiz~ so aku pom memanis kan muka pandang dia..sambil tersenyum sinis..n kelam kabut angkat balik barang-barang aku tu..heh..n tidak ku sangka dia da tolong angkat kan da..

'' xpe lah..biar saya tolong angkat kan pergi kereta k..parking kat mana??''

wahahaha..cam ala-ala dalam cerita korea gitu..sangatlah gentle..jarang rakyat Malaysia begitu ye..serta merta muka aku bersinar-sinar cam lampu disko tu..sampai keliling kepala aku senyum..haha..


''ehh!! xpe lah..xberat pom..xpe-xpe..susah-susah jex..'' 


ceit!! jual mahal lah plak kan..then dia just bawak barang aku tu g kat tempat parking kereta..erkk?? aku pom follow jex lah..hehehe ;)


then started from that moment..kitorang bertukar-tukar no hp, Skype, Fb..bak kata semua lah yang ley merapatkan lagi hubungan kitorang..well..to me..he's soo my type..sangatlah encem.. [ tambah ngan misai dia ] badan ala-ala fit..mata yang seksi..erkk?? ok!! full stop here..aku tau korang baca pom geli kan.. [ aku yang taip nie pom da rasa geli-geli mat kat perut da xD ] ermm..what else?? the rest is our history..xperlu lah aku cerita lebey-lebey..yang paling penting aku ngan dia sangatlah bahagia sekarang..


soo..nak tau x siapa dia?? jeng-jeng-jeng~
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|



well..dia lah IZZUE ISLAM..bhahahha xD


i more prefer dia de misai dari xde ;)

hahahahha xD..suspender x?? jangan marah ye..i da cop dia dulu..lapiu sangat-sangat.. [ erk?? ok!! aku rasa cam da jadi stalker da..haiz~ -.-'' ] hehehe c(;


p/s: kalau betul..aku jadi manusia yang sangat bertuah dalam muka bumi nie..hehehexD
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. aishhhh...pnyEla suspen!jpE kt mydin jEk k bAd????ekekeke...

    ReplyDelete
  2. @hAffiQisUkri

    hahaha..well..da tu jex yg de kt cnie..hehehe

    ReplyDelete