Thursday 3 November 2011

zodiak.zodiak.zodiak~ c(;


elloo world..hahaha..ceria semacam jex aku hari nie..nak tau sebab pe?? ok!! the greatest new today is --->
aku balik rumah!! hohohoho~ 

ehemm!! terover excited plak kan..ok!! xde lah menarik sangat kan pasal '' aku balik rumah '' tu..bt since kitorang [ nursing student ] xdapat banyak cuti nie..for me is the greatest news lah..heh..xpayah cirita kenapa xdapat banyak cuti..bikin gua panas hati jex..huhh!!

kalau orang lain balik kampung..aku balik bandar..xD

ok!! topik hari nie agak random.. [ sebab aku xtau nak tulis pe..bt tangan nie gatal gak nak menaip..adei~ ] aahahh!! suddently aku terfikir benda nie..hehe..korang percaya x horoscope?? alaa~ yang setiap bulan punya tilikan kat majalah, paper tu?? hahh!! percaya x?? [ macam minah joyah da aku bergosip..hahaxD ] ermm..bagi yang muslim..jangan terlampau obsess sangat ngan benda alah nie..hukumnya HARAM..ok??


ramalan horoscope ialah menggunakan kedudukan planet, bintang dan matahari untuk meramal kebaikkan dan keburukkan..asal usul zodiak / horoscope nie de banyak..antaranya China, Babylonia dan Greek..kalau korang nak tau lebih lanjut.. nie link dia.. selain tu..setiap horoscope nie pom de asal usul dia..agak menarik gak lah kalau dibaca..cam ala-ala dalam alam fantasi gitu..huhu..baca lah kat sini yer..huhu;)


pe aku nak cakap kan kat sini ialah..perlu ke kita percaya 100% tentang semua ramalan nie?? bagi aku lah..kalau sekadar baca then gelak-gelak sebab ramalan dia yang nta-apa-apa tu ok lah kot..xperlu nak ikot sangat..nie de yang sampai obsess xley nak makan / tidow sebab xbaca ramalam zodiak dorang bulan nie..melampau lah tu..alahaii~ cu kalau dia cakap camnie;-


agak-agak korang nak caye x?? adei~ ok fine!! kadang-kadang ramalan dia cam de kena mengena sikit kan..bt semua tu kebetulan jex..percaya qada dan qadar korang lagi bagus..da confirm-confirm benda tu betul..semua benda yang ditakdirkan de hikmah nya kan..cuma nampak ngan xnampak jex..erkk?? ko da masok dalam mood emo + membebel da nie wahai Badat oii..hahaha..sory about that..aku just xdapat nak fikir nape dorang bertindak sedemikian..hehe..ok la bro / sis..that all for now..lu fikirkan lah sendiri k.. ^_________^v

quote for today;


p/s: tabiat ter-emo + membebel aku still xley nak ubah..adei~ xpasal-pasal lari kang laki aku sebab bising jex keje..urmm..


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment