Tuesday 17 April 2012

derma lah dareh!! jangan hisap dadeh~!! xD



asalamualaikum..


uolss~!! rindu i x?? muahahaaxD..mesti de yang termuntah-muntah kan..xpe-xpe..luahkan jex apa-apa yang patut kat jamban or mangkuk yang sesuai..tarak hal punya maa..haha..rindu Mizterz Belong i nim!! xD alkisah Badat setelah pulang ke HUSM Kubang Kerian..still stabil dalam keadaan yang normal..ok!! masih kekal normal~




teringat plak kat uncle Samy Vellu..aku modified sket ejaan tuk tajuk entry aku nie..kang aku letak yang actual kang korang block blog aku plak..dengan alasan unsur-unsur lucah..sedey lerr aku nanti..hahaha..gosip terbaru..aku baru lepas derma darah..wahh!! bahagia gilew bak berlari-lari di jelapang padi sambil dengar musik hindustanhe..erkk?? ok!! propa jex..hahaha..bt seyesly..walaupun agak kepeningan sedikit + dicucuk dua kali di dua-dua belah tangan dengan jarum yang bapok nye besor yee ponn n sedikit bleeding yang xhenti-henti setelah 1 jam lebih..well..Badat cool kan..hoho~ B) meningkatkan amal jariah aku..itu sudah kire baguih maa!! sangat berpuas hati..wink3!! ^.^


perihal ptptn yang menyerabutkan..adoiyai!! as usual..politik + menifesto + propaganda membuak-buak..sampai de yang ley gado-gado ngan patient lagi bincang pasal benda ala nie..heh..ikot mung eyhh nok wak gapo pom..layang aku..dok cukup umo g dok ley care ngat..kalau cukup umo pom xmboh aku layang..heh -.-''


dua topik yang xde kene mengene yang di-gabung-meletop-kan yang sering aku dengar..bape banyak yang daa~ de aku kesah?? janji korang bace paham kan-kan-kan?? ehee~ 


p/s: keep thinkin all the unnecessary things..haish!! shuhhh-shuhhh!! away!!



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment