Saturday 21 April 2012

promo-promo~ CN Blue pulak~!! hahaxD



asalamualaikum..
perasaan sedey melanda tatkala mendengar lagu ost You Have Fallen for Me --> i will..forget you by JongHyun [ CN Blue ]..haish!! banyak kilije lagi xsiap lagi mau layan lagu jiwa-jiwa ka Badat?? heh..n disebabkan cilita itu lah..aku berusaha mencarik CN Bluestorm punye lagu..cehh!! ok!! aku tau aku agak ketinggalan..xpe..yang penting aku tau gak daripada xtau pape kan?? ehee~ da lonjong da intro aku nim..layan jex laa dehh..^^,


i will..forget you by JongHyun [ CN Blue ]

teardrop in the rain [ CN Blue ]

p/s: berusahalah sehingga ke titisan terakhir..selagi masih berpeluang..selagi belum sampai tempoh akhirnya..selagi semangat masih membara..chayokk Badat!!!! hekk3!!



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment