Friday 29 June 2012

dinner ohh dinner~!!



asalamualaikum..
ahh~ akhirnya selamat dari terpulau di Besut dan kembali ke bilik ostel sendiri..separa heaven beb..lagi 3/4 heaven tunggu balik rumah pakcik Bakri lagi 2 minggu..haishh!! seksa batin wa derr nak tunggu 2 minggu lagi nie..cian yee mizter Belog aku nim..lama xlepak ngan awak yee..alaa cayunx-cayunx..haha


ohh yeahh!! minggu lepas Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan de Malam Annual Dinner / Anugerah..n aku sebagai salah satu AJK bawahan jex..wajib laa hadir kan..peluang mencapap tuu..hahaha..peluang yang datang harus diambil kesempatan beb..soo akhirnya majlis tu jalan ngan santai memantai nyee..better dari tahun lepas [ which aku pom ambek port gak ]..tahniah laa yee first baby FASKES..alaa tomei-tomei..sebaya laa anak titew sama ngan NSC..bhahahahxD








prince bajet yang mencapap~ xD
ngan mr press~ uwuuu~

gimik perasmian

gimik di sebalik tabir~


sepanjang kat Besut yang aman lagi permai..for the first time sejak aku menjejakkan kaki kat Terengganu nie..akhirnya jumpa gak makanan panas yang superb sedap..yess!! seyesly..n oleh sebab tu aku pom hari-hari makan luar bajet anak orang kaya yang kayap laa kan..ceitt!! pokai aku..ahaha..patutnya kedai Yala ngan Gedix tu kene bergabung meletop bukak kedai kat KT nu hahh..biar semua kedai makan kat sana lingkup tutup..muahahahaxD


the kinda demm things..balik nie banyak plak benda yang aku kene settle..adoiyai~ benda yang paling aku benci --> management!! ceitt!! da laa pale otak Badat nie bengap sket pasal benda-benda camnie..adei~ sesungguhnya tiada pengurusan yang sempurna selagi yang pegang tu namanya manusia..fuhh~ bertahanlah wahai otak..pasnie kena wat strategi lancarkan perang saraf..kachaaa!!!


p/s: come on Badat!! u gotta act like woman..think like a man..ermm..waa~ nak balikk!!!







www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment