Wednesday 13 June 2012

my special day~!! lah sangat!! eheh



asalamualaikum..
kyaaa~!! akhirnye..tibe saat masa dan waktu..tepat detik jam 0000 antarabangsa 7 jun..Badat da 20 tahun!!!! woohoo~!! hahahaxD post nie lambat sket..bub aku malas n budak dip su-ju da masuk [ super-junior xD ]..aku g cafe pom merata-rata jex orang dia..rasa cam kat tempat asing da..heh..soo wireless pom da lem semacam jex..ceit!! -.-''


well..nothing much difference..no celebrate-celerabrate..uhuu~ T.T bub kami ngah final..da laa de paper plak ary tu..sedey pedihh!! heh..still xde pape perasaan tersembunyi-tersirat n tersurat pom..bub bagi aku tiap tahun akan lalui hari yang sama..n benda mematangkan kita bub makin tue..n umo makin banyak..then makin banyak dosa.. [ pahala dalam usaha meningkat banyak gak..insyaAllah ] n makin dekat kita ngan kematian..ermm..


ohh yeahh!! somebody i didn't expect wish me..heh..ingat lagi dia kan..thanx awak!! terharu saya..ehee~ n i got simple present from my buddy..




yeahh!! mushmallow..sanggup aku tahan nafsu simpan sampai sekarang..bub nak makan cicah choki-choki..hahahaxD


alhamdulillah..masih diberi nyawa, kesihatan, kesempurnaan fizikal dan mentali sampai ke hari nie..alhamdulillah..masih dapat mengecapi n menikmati nikmat dunia sehingga hari nie..syukur alhamdulillah..


p/s: alamakk!! da 20-an da..bukan teen lagi..uhuu~ tue da Badat



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment