Friday 1 June 2012

mimpi pelik Badat~!!



asalamualaikum..


aku duduk di dalam kelas bersama 2 3 orang kawan lain..sambil mendengar kuliah yang cekgu bagi..heh..suasana begitu tenang.. ' ahh~ nanti ley laa g lepak nie..cuaca pom ok jex..huhu ' sempat lagi berangan..copp!! kenapa kuliah nie 2 3 orang jex..private kelas ke pe?? -.-''


tetibe de sesuatu yang serbu masuk..abis pecah pintu..semua kelam kabut..bt aku still duduk kat tempat aku..nampak kelibat sesuatu yang besar bak anak lembu berkejar-kejaran..ehh?? nate gapo tu?? erkk?? what?? BA**!!!! semua pakat tuk berlari..nate tu terus kejar aku..abis terlekat segala lumpur, lumut yang nate tu bawak masuk..bilik kuliah da bertukar menjadi stor lama..abis semua barang, kerusi, meja manjadi tunggang-langgang..aku membuat keputusan tuk naik atas meja cekgu..sambil membebel..abis baju baru aku kotor..macam mana nak samak lagi nie..cam nie nak balik nie..n bla-bla-bla...


situasi cepu mas tadi tetibe menjadi tenang..tiada suara-suara jeritan atau bising dek dikejar nate tadi..mata aku tertangkap perbuatan seseorang di sebelah meja..ehh?? kenapa dia wat camtu?? xtau ke nate tu haram?? kenapa?? aku melihat seseorang tadi menyusukan nate tersebut..aku terus pandang ngan pelik dan banyak tanda-soal yang timbul dalam kepala otak aku.. ' dia lapar..xsalah kalau kita saling berkongsi kan..' ermm..aku terus teringat cerita seorang perempuan muslim yang memberikan air seekor anak anjing yang dahagakan air dengan kasutnya..ermm..wajarkah kalau aku berfikiran --> ohh!! mulia hati perempuan nie..tapi...emm


masa begitu pantas berlalu..setelah kenyang..nate tu terus melepaskan pelukan perempuan tu..then nate tu terus lari..berlari sehingga masuk ke sebuah hutan tebal..terus masuk ke dalam sebuah rumah besar di tengah hutan tebal itu..kelihatan ramai sangat binatang dalam rumah tersebut.. ' ehh..kau g mana?? nahh nie g cucuk kat patung perempuan tu..' kata salah seekor binatang tu sambil dihulurkan sebilah pedang..nate tu terus mengambil dan sebaik sahaja hendak menusuk pedang itu ke perut patung tersebut..terdengarlah suara perempuan berkata.. ' beginikah balasan nya setelah aku memberimu makan?? ' terdengar itu..nate itu terus menghentikan perbuatan tersebut..n suddently....


aku terjaga..astagfirllahalazim...


p/s: apa maksud mimpi nie?? baik ke buruk?? ermm



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment