Sunday 12 August 2012

Iftar Jamaie with anak yatim yaww~!! xD


asalamualaikum..
kyaa~!!! akhirnya selesai sudah majlis Iftar Jamaie bersama anak yatim Darul Hilmi..alhamdulillah..walaupun at first sangat banyak masalah dalaman n luaran n tepian..asal de usaha..berehh jahh bohh..hehehe;)

asalnya program nie adalah idea asal daripada Ko-Tenis yang disuarakan kepada Mr. Press FASKES dan dilaksanakan oleh kami..eheh..well..NSC pom de gak nak wat benda alah nie..bt FASKES da ambik dulu..ceitt!! ahahaha..soo that it..anak-anak yatim yang datang pom somei-somei + dogil-nakal..lagi-lagi c Faris nie hah..geram jex mak..grr!!

soo tentatip sepanjang majlis nie adalah;-D


  • persembahan pembukaan dari wakil Physio [ nasyed-nasyed ]
  • alunan bacaan al-Quran dari Sadik ngan Zatie
  • tazkirah Syoknye Ramadhan dari ustaz Anas [ seyes syookk~!! ]
  • iftar berjemaah
  • solat maghrib, isyak n terawih berjemaah 







dirasmikan oleh Prof Zabidah










abam macho Faris~!!
rumah Anak yatim Darul Hilmi

antara ajk yang terlibat

for ur information..xsemua anak-anak yang bertempat di Darul Hilmi nie adalah anak yatim / piatu..most of them still de mak bapak lagi..bt due to certain probs cam kena tinggal, tiada penjaga, mak / ayah masuk serenti / penjara..yang membuat dorang ditempatkan di sini..sedey kan?? yups!! dorang pom deserve seperti apa yang kita alami..n bukan kerja kita tu judge dorang bub kita xberada dalam situasi dorang..husnuzon tu penting yee anak-anak~ ehee;) 

bersesuaian ngan suasana yang ceria + menyinsapkan nie..aku gabung-meletop sekali ngan video dari Bernas yang ber-topik-kan raya gak..ehee~ enjoy yaww~!!



p/s: hargailah selagi masih ada~ ;') mood: waa~ nak balik~!!! xD



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment