Wednesday 8 August 2012

kekurangan yang menjadi kelebihan sendiri~!! ;)


asalamualaikum..
alhamdulillah..da half way da..huhu..masih berkesempatan lagi..heheh..syukur~ =)

anyway..minggu nie penuh program iftar yang dianjurkan oleh NSC n FASKES sekali..ok!! tipu..bukan laa sepanjang minggu kan..eheh..cuma berturut jex..soo ngan kesempatan ini..aku mengambil kesempatan dalam kelapangan ini tuk jemput semua yang mampu menghadirkan diri ke masjid UniSZA nie pada  13 hb / 8 tuk iftar bersama NSC <-- tarikh baru setelah terdapat pembaharuan last minit atas masalah-masalah yang xdapat dielak..eheh..sory~ terpaksa ditunda..ermm..tentatip asal pom berubah..ceitt!! -.-'' bt masjid sendiri pom de anjur kan Qiam sendiri..ley laa join yee =)

there something yang aku nak share..maybe da lama kan..aku pom pernah dengar cuma xberkesempatan [ or malas eheh -.-'' ] nak tengok jex..xkesah laa..tentang seorang manusia yang tidak sesempurna seperti manusia lain yang menjalani kehidupannya dengan jayanya..



well..bersyukurlah ngan apa yang kita ada..walaupun kekurangan..Dia akan bagi satu titik walaupun tampak xsempurna tetapi menjadi sumber kekuatan harian kita..walaupun susah pada awalnye..tetapi pengakhiran yang memuaskan..walaupun dihina..tetapi membawa kejayaan dalam hidup kita..tatkala rasa down..kembalilah kepadaNya dan sentiasa ingatlah bahawa akan ada orang yang lebih teruk dari kita, lebih susah dari kita yang berjaya survive..sentiasalah berusaha untuk keluar dari kesusahan itu tanpa melupakan asal usul kita..bukankah kita adalah juara di antara pesaing-pesaing yang lain tuk menjadi sebuah janin?? =)

ohh yeahh!! lebih info tuk mamat nie ley tengok kat sini yee..


p/s: memikirkan aktiviti bersama anak yatim + esemen + diri sendiri ngan kemalasan yang melanda..eheh-.-''




www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment