Wednesday 26 October 2011

family aku yang tingtong~lalala~!!



exam!! exam!! exam!! satu perkataan yang amat digeruni especially pelajar..kalau jadi manusia nie xde exam memang xsah..adoi~ nie aku baru tau jadual exam final aku..walaupun agak awal sebulan lebey lah sangat kan..bt still..cam agak harem lah kot jadual dia..haish~ sah aku ley dapat acute heart failure lepas nie..


2 DIS 2011 - RESPIRATORY & CARDIOVASCULAR SYSTEM - 8.30 - 11.30 AM

3 DIS 2011 - OBSTECTRIC & GYNAECOLOGY - 8.30 - 11.30 AM

4 DIS 2011 - GASTROINTESTINAL TRACT & ENDOCRINE - 8.30 - 12.30 PM


wadafak!! demm!! 4 hours nak mengadap GIT n Endo?? alamak!! matilah kite~ memang sah lah kematu punggung aku..adoiyai~ memang silent killer tul lah jadual final sem nie..haish!! -.-"

btw..hari nie deepavali kan?? deepavali vanekam la aku ucapkan..kita 1 malaysia kan..hahaha ;)..ehemm!! hari nie aku nak cite pasal...hmmm....my crazy family..hehehe..yeahh!! miss them soo demm much..huhu..ok!! nie family aku yang sangat tingtong~ hahahaxD

pakcik Bakri yang sangat cool..daddy cool~ xD

mama ros yang sangat besh~

raya time~!!
wif my sis~!!

my bro yang sangat sewel~

my lil sis n lil bro~

soo these are my family..hidup kami simple..susah senang bersama..suka duka dikongsi.. walaupun xsenang..banyak hal yang berlaku..tapi kami epy..saling support men-support..huhu..lurve them so demm much..hee~ hope sangat aku dapat bangge kan dorang..yeahh!! ye lah kan..jadi kak long nie bukan nya senang pom..nampak jex camnie.. [brutal lah sangat..hahaxD ] kepala otak kena tangkas, cekap, kreatif dan kritis..hehehe.. [macam moto syarikat ape da..heh ] hope kitorang kekal epy n bersatu camnie forever..rindu kamoo..huhuhu


p/s: hope kami dapat jadi family yang berjaya satu hari nanti..huhu.. [ penuh nekad..sambil ikat tali kat kepala..hek!! ] chayok2!! ^_______^v

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment