Sunday 30 October 2011

movie time~!! AKU TAK BODOH


hey yoo!! ehh-ehh!! asalamualaikum..hehehe ;)..hari nie aku tengok final antara Nogori Sembilan ngan Terengganu..n seperti yang aku sokong..of cause la Nogori Sembilan monang.. 2 - 1.. hahaha..bt demm!! aku plak xdapat cuti kan..soo terpaksalah [ tidow awal ] sok jejakkan kaki kat hospital tu..adoiyai~ 

ok!! enough talking about bola..nanti xpasal-pasal boleh menaikkan kemarahan orang kan..hehehe;p..hari nie aku nak promote satu cerita besh tuk korang..

 Aku Tak Bodoh..

ermm..jalan cerita dia akan lembap sket la..bt sket jex..overall cerita dia besh..pe yang dia nak sampai kan tu jelas..


secara ringkasnya mengisahkan tentang 3 watak remaja yang ingin sedikit perhatian daripada ibu bapa mereka..ibu bapa yang sering sibuk bekerja dan seorang bapa tunggal yang xpandai menunjukkan kasih sayang beliau kat anak nya..heh..aku cerita panjang-panjang pom xguna kan..korang tengok la ye..huhu;)


pada pendapat aku..ceritanya meng-express kan perasaan kita sebagai seorang remaja..ye lah..time-time remaja nie lah banyak masalah datang..ibu bapa kena lah paham n bimbing mereka..bagi mereka peluang untuk jelaskan satu-satu keadaan..bukan nya hanya mengarah n memarah..banyak keadaan yang menjerumuskan mereka ke arah gejala sosial berpunca daripada keluarga.. [ macam pengulas berita plak..adoi~ -.-' ] soo korang tengok lah k..n nilai sendiri..;)



p/s: kesabaran, pemahaman n pengorbanan amat diperlukan di sini..;)


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment