Monday 24 October 2011

ohh!! dia datang lagi~!! haiz~



yeahh!! dia datang lagi..ermm..kali nie agak berlarutan jugak lah..kenapa?? rindu bertandangkah?? atau sekadar bertanya khabar?? harap yang kedua tu..biar pom layanan yang diberi agak dingin..biar dia rasa serabut..irritate..benci..yeahh!! tu yang aku mahu kan..aku rela dia benci aku..supaya dia lupakan aku..supaya dia terus sayangi c dia tanpa berbelah bagi..tiada keraguan..janji dia bahagia..aku pom tersenyum gembira..aku tahu dia sudah mula menyayangi c dia..aku akan terus belajar 4 perkara..walaupun agak kepalsuan..bt aku akan terus belajar..especially yang no 4 tu..




ok..stop the emotional part Bad..before ko pom jadi tingtong gak..ehem!! today's story..nothing actually..huhu..bt nak promote..my new blue sock yang shangat comei..hehe..




erk?? ok..xde la comei sangat kan..heh..[ sah xde bakat nak jadi photographer..adoi~] bt its actually cute..sebab sarung jari kaki yang kontot-kontot n cinonet tu..plus..
hey!! its blue ok..
hehehe..ok!! da lama da stoking ini dikeluarkan dan dipasarkan..n i just bought it.. [ such a loser ~.~ ] ..so terpulang la kepada judgement anda..huhu ^__________^
words to be share today;

orang yang pernah mengalami kehidupan yang teruk tidak semestinya jahat..dan seorang yang baik itu tidak semestinya baik..seorang yang baik..Allah sengaja temukan dengan yang tidak baik..untuk kita mengenali dan memahami erti kematangan hidup..kemudian belajar membimbingnya menjadi insan yang baik dan beriman..


p/s: kalaulah dia tahu betapa susahnya nak distract semua benda nie..kalaulah dia mengerti..adoiyai~ ok Bad..u started it.. *kepala mula berpusing dan berdancing-dancing = tingtong~ @.@''
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment