Wednesday 26 October 2011

from vibrato to changeso~xD



yeahh!! aku da pandai vibrato..huahuahua~ xD bersemangat Apito Vibrato mengajar aku..memberi semangat sampai aku dapat wat..kira sekarang nie aku da jadi pengilai yang berjaya la..hahahaxD..sangat xley bla..adoi~ time nga berlatih tu de plak membez yang suggest aku ambik kelas vokal..erk?? suara cam katak tercekik sambal belacan..lagi mau cerita ka?? eer~ ok!! xde la seteruk tu kan..bt still no way man..abis semua cikgu vokal berhenti sebab fed up ngan aku..hehehe..


lainlah aku cam dia kan..harapan lah..hahahahxD


stop the vibrito story..ehemm!! personally aku rasa aku da sangat berubah..not sure is a good changes or bad changes..yang pastinya aku bukan Badat yang dulu..n aku agak xsuka ngan Badat yang baru..since.....ermm..still terngiang-ngiang..teringat-ingat..adoiyai~ masalah betul lah..haish~ so untuk distract benda itu..macam-macam aku buat..benda yang xdisukai..benda yang dibenci..benda yang xpernah aku buat..semua da tersenarai dalam list-to-do..hehe..n still..result dia kurang memuaskan.. [ ok!! xde la seteruk dulu..bt still de lah ] betul lah orang cakap..
once broke up..
nak dijadikan kawan xboleh..sebab sayang masih bersisa..
nak dijadikan musuh xboleh..sebab xmampu membenci..
jalan terbaik adalah untuk saling tidak mengenali antara satu sama lain..;)


hahahaha..ok!! xde lah seteruk nie changes dia..adoi~


facing the reality is not a simple things to do



so what i am doing now is..avoid all the damn things that remind me to it..stop all the routine with him before..throw all the things from him.. [ adoi~ fine!! i lied..i didn't throw them..just sorok kan jex ] n i am living  happily without him..dia pom da epy..n now its my turn to find my own happiness..yeahh!! malaysia boley!! Dr Rozmey boley!! Badat pom mesti boley!! chayok-chayok!! gamete!! hek3!! huhuxD


words to be share today ;




p/s: selalu beranggapan bahawa pe yang didepan mata itu adalah yang realiti..tetapi sebenarnya..pe yang kita nampak itu xsemestinya yang benar..adoi~ hope sangat bukan camtu.. [ banyak sangat fikir lah nie ] heh =.='



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment