Friday 23 March 2012

epy setupid paper malaysia~ erkk?? hee~ ;)


Asalamualaikum..

Yeahh!! Ary yang menyeramkan, menggerunkan, membuat mimpi ngeri kepada setiap insan yang ditunggu-tunggu telah tibe..cehh!! cam teruk sangat jex kan bunyik dia..nawokk!! hahahaxD..alaa~ ambik result SPM jex kot..nak takut pe kan?? Da ambik bla laa..consequent lepas ambik tu belakang cirita..anyway its a Stupid Malaysia Paper kan..yee dakk?? abis aku kene tendang negara kang..Ehee~ 

Teringat time aku ambik result dulu..hehh..kemain frust sampai berkurung dalam bilik..padahal xde lah sampai kene buang negeri pom kan..ok!! hyperbola..*xde kene mengene..kenangan~



to my bro..yoo!! congrate wif ur result..not bad..aku ingatkan lagi teruk..bhahahaxD..sah aku akak yang sangat teruk..muahahahaa~ bagus gak..jimat duet aku nak belanja ko kan..ehee~ soo setelah bersenang-lenang menanam anggur dan buah-buahan tempatan kat rumah tu..get ready for ur PLKN first..ok?? =)

minggu yang menyeksakan kepala otak dan neuron-neuron telah lepas..yabedabeduu~!! kalau x muka sekor-sekor cam kucing kene diarrhea jex..seteress jex..heh..well..tu salah satu bukti yang peperiksaan adalah satu ujian yang xpatut dibuat kepada setuden..yeahh!! satu teori sesat Badat da terbukti..muahahah~


pesanan penaja~



p/s: smoking membahayakan kesihatan yee~ soo kepada manusia-manusia yang bergelar manusia ber-smoking..sila-sila kan lah cuba-cuba berhenti..usaha tangga kejayaan..ingat badan kita nie hanya pinjaman sementara jex..soo jangan suka-suka nak rosakkan k..t payah nak tanggung plak t..peacee yaww~!! ^^v


www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment