Saturday 17 March 2012

sepetang muhibah n dibahan~!!! -.-''



asalamualaikum..


ohh pokokk!! i lap uuu!!!! *sambil memeluk pokok dan menjerit


haiz~ hurmm..i lap uu?? *nada kecewa


psstt!! mate awak menggoda lah..i loike~ *sambil berbisik


heh..dialog-dialog di atas adalah antara aktiviti kami di Kem Sepetang Muhibah bersama FASKES..nie dalam slot kotak beracun..naseb aku agak baik ary tu..bub xkena..muahahaha [ gelak bangga~ ]..



nampak tinggi x aku?? aku duk atas tiar tuu~ xD



logo grup hot n spicy~ wuuuu~ meletopp!!

diakhiri ngan muke pervert by dayah n badat


n dear mizter belog~ soo sory xdapat nak bermesra ngan kome lately..im been sssooooo bzz..xtau lah bz ngan pe kan..bt still memang bz lah..ngan wireless kurengs..memang wireLESS betul lah..aku bayar service ko wat camnie plak kan..aishh!! -.-''


soo tu diaaa..entry pendek aku.. [ pendek lah sangat..intro jex da lonjong semacam..heh ] minggu depan de 4 test..berturut nyee..besh x?? heh-.-''..ngan aktiviti kelab lagi..surely aku kene tambah tangan, kaki n kepala banyak-banyak..de x kat kedai spare part?? ehee~


k laa..aku nak mandi..busuk!! kbai!! ;)


p/s: ceit!!! malu aku..dalam bebanyak perempuan yang ada..nape dikau memilih diriku?? sepetang juga aku kena bahan..adei~



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment