Wednesday 28 March 2012

to mr awaks again~ i'm sory..T.T



asalamualaikum..
mownims Mizterz Belog..hehe..pepagi bute nie..beta nak wat luahan rasa buley ka?? sepatutnya da wat luahan rasa nie 2 hari lepas..bt disebabkan bz sesesesangat..what can i do?? haiz~ -_-'


to u awaks again~
hurmm..haiz~ i noe it will be like this..just for u to noe..bukan senang nak carik n jumpe orang yang ley wat sama cam apa saya rasa kat awak..n bukan senang jugak distract kepala otak saya nie daripada awak..walaupun  nampak cam heartless jex kan..heh..


well..again..same things happen..bukan sengaja saya nak abaikan janji tu..it juz that saya xnak jadi seorang yang pentingkan diri sendiri..ye laa..in case awak pegang janji tu [ in case~ ]..u got ur own life..n u deserve better..walaupun saya xtau pe yang awak rasa or fikir kan..we dont noe our future..better kita serahkan pada Dia yang lebey pakar..


ermm..agak menyedihkan bila awak cakap camtu..sampai rumah perkara tu still berlegar-legar dalam kepala otak nie..adoiyai~ saya tau awak xkan percaya kan pe yang saya cakap..again..i'm sooo damn sory~ saya berlaku kejam lagi.. [ is the truth ] its ur right to believe it or not..


well..i think its time to clear my mind..saya xkan lupakan awak..xkan buleynye..cuma saya nak kita serahkan pada takdir..kalau de jodoh insyaAllah kita akan jumpa lagi kan?? =)


kredit to mr google


ya Allah..jika dia jodoh aku..kuatkanlah ikatan kami..temukanlah kami semula..satukan kami dalam keredhaan-Mu..kekalkanlah kami..
dan bimbinglah kami ke jalan syurga-Mu..
tetapi jika dia bukan jodohku..temukanlah dia dengan seorang yang lebih sempurna daripadaku..tabah n kuatkanlah hatiku..redhakanlah hatiku dengan ketentuan-Mu..amin~


p/s: sekian~ .... ok!! tibenye masa meroyan Badat~!!! yeahh!! n yet still hoping~



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment