Saturday 24 March 2012

my new blog skin background~!!



asalamualaikum..
yeahh!! akhirnya siap gak blog skin hasil kerja tangan aku..muahahah [ gelak bangga ] B) ..setelah penat bertungkus lumus meng-edit-edit menggunakan PhotoScape jex..eheh! n hasil aku meneroka Adobe Photoshop selama 2-3 jam tidak membuahkan hasil hanya sebab aku xreti guna n penin menggunakan benda alah ittew..ceitt!! demm jeles kepada sesiapa yang edit dengan jaya style-nye guna Adobe Photoshop..haish!! apa kan daya..aku hanya mampu menggunakan c Scape tu jex..uhuu~


ermm..berpuas hati ngan hasil blog aku nie..ehee~ simple hasil dari newbie dalam bidang nie..eleh!! nak menunjuk lettew~ hahaxD yess!! xsia-sia aku berjaga malam..uhuu~


graviti yang superb santek!!


p/s: perasaan malu + bangga bila dapat men-drift di jalan yang lurus..haha..sape cakap jalan lurus xley drift?? siap berbunyik ngan kuar asap lagi tau..ceit!! sesungguhnya naik kereta ngan ko berisiko mengurangkan umur manusia wahai Badat oii.. ;p



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment