Friday 23 March 2012

semuanya kerana recently~!! [ drift n one piece~ ]


asalamualaikum..


hey u olss~ berbahagia sebelum men-tensen-kan diri dengan praktikal yang xsudah-sudah..cehh..tabahkanlah hati aku menghadapi ary-ary yang mendatang..amin~


recently..de membez aku yang bukak cirita pasal drift king yekeye raja drift laa..c Keiichi Tsuchiya..mamat jepun nie da tue da..dalam 56 tahun camtu laa..memang legend laa..memandang kan mamat nie ala-ala taikotai ke-legend-an tu kan..soo aku membayangkan dia seorang yang sangat cool..cool dari segala-galanye..lebey kurang Vin Diesel dalam cirita Fast n Furious tu.. [ ok!! walaupun dia botak kan -.-' ] n life dia lepas retired pom mesti mencabar..konon-kononnye de orang nak colek dia laa..wat deal soh drift balik..or nak repeat race balik bub xpuas aty ke..or somethinx like that..cehh!! movie shangat Badat..<-- pengaruh movie sebaya..ehee~





nie laa track mula nye sejarah drift nie

n recently gak..aku sangat addicted n gilakan cirita One Piece..heh.. ok!! i noe im kinda ketinggalan zaman many-many milion thousand years -.-'!.. ] n thanx to that someone yang bertanggungjawab atas ketagihan aku terhadap product ini..heh -.-''..n kepada barang sesiapa yang xtau One Piece aka Budak Getah tu gapo dio..ia adalah suatu anime pirate yang sangat kelakar n besh..xcaye try laa layan..walaupun episod dia da sampai 500++..perghh!! camne ko nak setat semula semua episod ittew Badat?? adoiyai~ ]


comei gilew chopper yee ;3



n now..aku sedang berusaha mencarik sebanyak n semampu mungkin ini cirita..ceit!! why laa im doing all this?? -.-'' loading~




p/s: lect berkata: cik misi tym praktikal semua comei belaka..bila doh paka tudung hok line biru tu..badan jadi montel belaka..heh..ini bermakna lepas kerja kene pakai koset..g gim sekerap mungkin..memang betul pom..risau aku..heh-.-'



www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment