Thursday 8 March 2012

our 3N family day - nursin batch 10/11 cool~!!

asalamualaikum..
helloo~ selamat aghi kamis semua..heheh..memeninkan kepalak tuk annual dinner plak..haish!! bz bebeno yee Badat..harus laa~ heh..actually entry nie sepatutnya lama da tubik..bt disebabkan aku tau entry nie akan jadi panjang lebar lonjong..soo aku pom postpone-postpone sampailah sekarang..alaa bukannya ramai sangat yang baca belog aku nie..x laa sampai me-request-request cam c zack tu..hahahaxD


soo recently  [ ok!! xde lah recent sangat kan ]..3 - 4 mac 2012..kami Nursing Science Dip de manganjurkan 1 program yang dinamakan Nursing Nature and Nurture ( 3N ) merangkap family day kami..benda alah nie sebenarnye da lama sangat da..dari bulan 12 last year kami punya planin..planin punya plannin punya plannin..setelah banyak anasir-anasir jahat yang kami terpaksa matikan ngan serangan ashikame kami tu..n last akhirnye menjadi gak..Alhamdullilah..Thnx Allah a lot..soo moral op the story here..usaha liff kejayaan, do not give up n kita hanya merancang Allah yang menentukan..


antara plannin kami yang banyak sangat tu adalah seperti berikut;-

  • program komuniti di Kampung Gerebar, Setiu ;-
  • membuka booth pemeriksaan kesihatan, pendidikan kesihatan, promosi program universiti..
  • ceramah kesihatan bertajuk ' HIDUP CERIA MENURUT PANDANGAN PAKAR KESIHATAN'.. 
  • rotong-royong membersihkan surau Al-Hidayah..
  • bergotong-royong memasak gulai kawah bersama penduduk kampung.. 
  • lawatan ke rumah bagi melawat penduduk kampung yang sakit..
  • program family day kami di Agro Setiu;-
  • jungle traking selama 2 jam [ merentasi gua, sungai segala bagai..sumpah besh gilew kot!! ]
  • malam kebudayaan + BBQ [ cool~ ]
  • senam aerobik - someone like u, sexy n i noe it, be my baby, til the end of the world [ khas dari fesi Dayah yang step nye agak ke-pervert-an..heh ] 
  •  rafting!!! yeahh!!


opss!! before aku lupa..sepatutnya benda ala nie wat kat Lenggong, Perak..bt disebabkan masalah teknikal luaran..terpaksa wat dalam Terengganu jex..3hb tu kitorang de wat program komuniti sket tuk dapat kan bajet..ngeh3~ lepas tengah hari tu barulah start family day kami..n FYI --> kami berkhemah yee..bukan tidow chalet..tu yang membuat aku rasa sangat teruja gilew tu..yuuhuuuu~!! lama gilew xtidow khemah..last was when i form 3 / 4?? heh..aku bebel bebanyak memang xkan abis lah kan..korang tengok lah sendiri keseronokan kami nie..eheee~













kucing yang macam bulu tampal..sumpah comei n lebat gilew bulu dia..heh



nie namanya gua karipap..bt xley makan laa..klo nak makan gak sila kan jex laa..heh

nie akar simpul bub dia bersimpul2 gittew~haha






hahh!! nate nie laa yang berani geget aku..ciss!!heh

nie ranjer kitorang yang cool~













berakit time~!!



yeahh!! grup kitorang no 2 tau..haha






soo tu diaaa~ bila kami wat event..memang gedebabommm!! lah..muahahah.. [ bangga diri jup ] congrate pada AJK yang telah berjaya menyerabutkan kepala men-settle-kan benda ala nie..tetibe rasa bangga plak de ngan korang kan..hehehe..n bub program nie laa..wat pertama kali nye badan aku dicemar duli oleh pacat..ceit!! sumpah gatai gilew pacat tu..ahakx!! banyak plak tu..adei~ okess!! jadual praktikal da dapat..urghh!! busuk jexx!! soo sepanjang pemergian ku ini..harap dikau akan merindui diriku ini..perghh!! geli aku..bhahahahxD kbai!!


p/s: sory bub gambo xjelas..masalah teknikal gak tu..memuhasabah pepagi before klas start dengar tazkirah dari Pn Ayli..ermm..insap jup..bt camne nak kekal kan terus insap nie?? haiz~

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment