Monday 5 March 2012

pelantikan yang agak cool~ cehh!!



asalamualaikum..
tragedi malam itu~ jengjengjeng jenggg~


ok!! dengan ini..anda di minta mencalonkan beberapa nama daripada semesta 2 untuk jawatan biro bawahan Nursing Science Club 2011/2012..kita mulakan ngan biro keselamatan..


.....*blur*....kroohh..krohhh~

......pelantikan YDP Nursing Science Club bagi tahun 2011/2012........Badat dari Nursin sem 4..


ehh?? cam pernah dengar jex nama tu..Badat?? bukan ko ke Bad?? x..x..mimpi nie..tidow balik..tidow balik..


*kecoh* YDP tidow..bhahahah


hoii!! cepat lah bangun Bad..keluar depan nuuu..


ehh?? eerr~ *blur [ tingtingting~ tanda soal kat atas ]


**********


Di depan..
Badat: ehh..akak..nie troll ke?? prank ekk?? mane kamera dia?? bangbang bom ke?? 

kak tiey: mane de laa..tahniah Bad.. 

Badat: eer?? mati aku..-.-'' 

abang Naim: sekarang diminta YDP baru tuk beri sepatah dua kata.. 

Badat: eer~ ermm..xtau nak cakap pe..soo harap dapat beri tunjuk ajar lah n bagi kerjasama ok lepas nie..soo semua pom da penat..ley lah bersurai tidow..ok?? [ ucapan serampang dua mata merangkap urusetia ]


* kecoh, gelak-gelak


err~ Badat still blur..


**********


abang Naim: tahniah lah buat semua yang terpilih tuk organisasi NSC baru nie.. 

Badat: eer~ nak cakap sket..dengan ini..saya ingin memecat diri saya tuk jawatan YDP nie yee..sekin terima kasih..


muka nie nak jadi YDP?? isteri YB layak lah..heh


ehemm!! testin..testin..YDP bercakap..YDP shangat!! cehh!! nta mane lah paras kesedaran n kenormalan mereka-mereka  yang melantik spesis abnormal cam Badat nie?? sampai skunk aku still rasa cam kene troll lagi..heh..ok!! soo da jd YDP nie kan..kene lah tegas kan [ konon nye ]..soo dengan ini..saya dan Azam Kiong naib YDP akan menjalankan revolusi, inovasi dan segala vasi-basi yang boley diperkatakan..kita kasi pecah itu tradisi!! perghh!! semangat gilew..memang x lah kan..hehh..hampeh!! agak-agak ley hancur x kalau tampuk kepimpinan tu aku yang pegang?? da lah xpernah nak betul..adei~ elok-elok demokrasi jadi aristokrat kang..hehehe..c budak-budak nie cakap..gelaran tu sheshuai shangat ngan aku..YDP yekeye Yang Di Pervert = Badat..hmm..kombinasi yang agak cilakak!! mampu ke kaww?? grrr!!




p/s: pervert sangat..kang aku betul-betul lancarkan misi pervert aku kang..heh..ermm..mampukah aku?? erkk??
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment